Çox su içmək ölümə səbəb ola bilər

09:25 13.06.2024 Müəllif:Vüsal Tağıbəyli
Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Sağlam həyat sürmək üçün orqanizmin ehtiyacı olduğu qədər su istehlak etmək lazımdır. Həyat mənbəyi kimi su orqanizm üçün çoxsaylı faydalar təmin edir. Bununla belə, ABŞ-da aparılan bir araşdırma, çox su istehlakının məşhur inancın əksinə olaraq zərərli ola biləcəyini göstərdi. Xüsusilə idman zamanı çox su içməyin ölümcül nəticələrə səbəb ola biləcəyi müəyyənləşib. Bəs, su içməyin zərərləri nələrdir?

Hafta.az-ın yazdığına görə, bədənin tarazlığını qorumaq üçün su içmək çox vacibdir. Su istehlakı orqanların müntəzəm işləməsinə kömək edir, dərini sağlam və nəm saxlayır. Kifayət qədər su istehlak edilmədikdə, dəri daha cansız və yaşlı görünə bilər.

Sağlam həzm sistemi üçün içməli su böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bağırsaq sağlamlığını qorumaq, ödemi və bədəndə yığılan toksinləri çıxarmaq üçün gündə 8-10 stəkan su istehlak etmək lazımdır. Bu, həzm sisteminin müntəzəm işləməsinə və ümumi bədən sağlamlığının qorunmasına kömək edir.

Kifayət qədər miqdarda su içmək böyrəklərin düzgün işləməsini dəstəkləyir və sidik əmələ gəlməsini təşviq edir, bu da böyrək daşları riskini azalda bilər. Su, həmçinin tox hiss etməyə, daha az yeməyə imkan verir və çəkiyə nəzarətə yardım göstərir.

Lakin hər bir insanın suya ehtiyacı fərqlidir. Buna görə də şəxsi ehtiyaclara uyğun su istehlakının miqdarını müəyyən etmək vacibdir. ABŞ-da aparılan bir araşdırma, xüsusilə idman kimi fiziki fəaliyyətlər zamanı həddindən artıq su istehlakının sağlamlıq üçün ciddi risklər yarada biləcəyini ortaya qoydu.

Məşq edərkən su içərək susuzlaşdırmanın qarşısını almağın vacib olduğu ümumi bir inancdır. Bununla belə, ABŞ tədqiqatçıları xəbərdarlıq edirlər ki, idman zamanı həddindən artıq su istehlakı ölümlə nəticələnə biləcək ciddi risklər daşıyır.

ABŞ-da keçirilən İdman Sağlamlığı Panelinə qatılan həkimlər, idman sağlamlığı mütəxəssisləri, alimlər öz şərhlərində: "İdman edərkən həddindən artıq su istehlakı köhnə bir inanc olmaqla yanaşı, həm də olduqca təhlükəlidir" deyib.

Mütəxəssislər idman edən insanların yalnız susadıqda su içməli olduğunu, həddindən artıq su qəbulunun idman zamanı qanda natrium səviyyəsini aşağı saldığını və bunun hiponatremiyə səbəb ola biləcəyini bildirirlər.

Məşq zamanı həddindən artıq su istehlakı səbəbiylə ən az 14 idmançının həyatını itirdiyi ifadə edilən açıqlamada, bədəndə həddindən artıq su istehlakının səbəb olduğu problemlərin təfərrüatları açıqlanıb. Mütəxəssislər, lazım olandan çox su içdikdə qanda natrium səviyyəsinin azaldığını və artıq maye böyrəklərdə yığıldıqdan sonra bədəndəki hüceyrələr artıq mayeni saxlamağa çalışdığını bildirir.

Bu vəziyyətin bədənin müxtəlif yerlərində ödem əmələ gətirdiyi vurğulanır. Beyində meydana gələ biləcək ödemin komaya və hətta ölümə səbəb ola biləcəyi ifadə edilir. Bu səbəbdən idman edərkən su sərfiyyatına fikir vermək vacibdir.

Çox su içməyin zərərləri ümumiyyətlə danışılmır, çünki su istehlakı orqanizm üçün faydalıdır. Bununla belə, həddindən artıq su istehlakının hiponatremi kimi tanınan bir vəziyyətə səbəb ola biləcəyi məlumdur. Hiponatremi bədəndəki natrium səviyyəsinin azaldığı bir vəziyyətdir və xüsusilə çox su içən idmançılarda və həddindən artıq tərləmə nəticəsində natrium itirən şəxslərdə müşahidə olunur.

Hiponatremi ciddi sağlamlıq problemidir, baş ağrısı, zəiflik, qusma, əzələ krampları və huşunu itirmə kimi simptomlara səbəb ola bilər. Xüsusilə idmançılar arasında bu vəziyyətin ciddiliyi yaxşı bilinmədiyi üçün su istehlakında tarazlığın qorunmasının vacibliyi vurğulanır.

Normalda sağlam insan üçün orqanizmə lazım olan miqdarda su içmək zərərli deyil. Bununla belə, həddindən artıq miqdarda su istehlakı bəzi sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Buna görə də, bədənin ehtiyac duyduğu miqdarda su istehlak etmək vacibdir, lakin həddindən artıq olmamalıdır. Bundan əlavə, fərdin suya ehtiyacı yaş, cins, sağlamlıq vəziyyəti, fiziki fəaliyyət və ətraf mühit şəraitindən asılı olaraq dəyişə bilər.

Oxunma sayı 105