Hemoqlobin səviyyəsini təbii şəkildə artıran 6 MEYVƏ

10:15 29.02.2024 Müəllif:Vüsal Tağıbəyli
Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Hemoqlobin qırmızı qan hüceyrələrində olan və oksigeni ağciyərlərdən bədənin bütün toxumalarına daşıyan proteindir. Aşağı hemoglobin səviyyəsi yorğunluğa, zəifliyə və hətta anemiyaya səbəb ola bilər.

Hafta.az-ın “Onlymyhealth” tibbi saytına istinadən yazdığına görə, dəmir əlavələri tez-tez aşağı hemoglobinlə mübarizə üçün təyin edilsə də, pəhrizinizdə dəmirlə zəngin meyvələr də təbii olaraq hemoglobin səviyyənizi artırmağa kömək edə bilər.

Təkcə dəmirlə zəngin deyil, həm də ümumi sağlamlığı dəstəkləyən əsas vitaminlər və antioksidantları ehtiva edən bəzi meyvələr aşağıdakılardır:

1. Ərik.

Ərik təkcə şirin deyil, həm də böyük dəmir mənbəyidir. Bundan əlavə, bədəndə dəmirin sovrulmasını artıran C vitamini ilə zəngin qida kimi diqqət çəkir.

Bir stəkan ərik dilimi tövsiyə olunan gündəlik dəmir qəbulunun təxminən 13 faizini təmin edir.

Pəhrizinizə təzə və ya qurudulmuş ərik daxil etmək hemoglobin səviyyənizi yüksəltməyə kömək edə bilər.

2. Gavalı.

Təzə və ya qurudulmuş gavalı hemoglobin səviyyəsini artırmaq üçün əla meyvədir. Bir stəkan təxminən 3 mq dəmir ehtiva edir. Bundan əlavə, gavalıda ürək-damar sistemini qorumaq üçün vacib olan lif, kalium və K vitamini var.

Pəhrizinizə gavalı əlavə etmək hemoglobin səviyyənizi tənzimləməyə və ümumi ürək sağlamlığınızı yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər.

3. Nar.

Nar təkcə dadlı meyvə deyil, həm də inanılmaz dərəcədə qidalıdır. Dəmir zənginliyi ilə seçilən 100 qramda təxminən 1,5 mq dəmir var. Bundan əlavə, nar antioksidantlarla, xüsusən də oksidləşdirici stress və iltihabdan qoruduğu sübut edilmiş punicalaginlər və antosiyaninlərlə doludur.

Nar şirəsi içmək və ya salatlara təzə nar dənələri səpmək hemoglobin səviyyənizi yüksəltmək və bədəninizin antioksidan müdafiəsini gücləndirmək üçün ləzzətli bir yol ola bilər.

4. Əncir.

Əncir hemoglobin səviyyənizi yüksəltməyə kömək edən şirin və qidalı meyvədir. Əla dəmir mənbəyidir. Böyük əncirin tərkibində təxminən 1 mq dəmir var. Bundan əlavə, əncirdə qan təzyiqi və sümük sıxlığını saxlamaq üçün lazım olan çox miqdarda lif, kalium və kalsium var.

Səhər yeməyinizə təzə və ya qurudulmuş əncir əlavə etmək, dəmir qəbulunuzu artırmaq və ümumi sağlamlığınızı dəstəkləmək üçün sadə və təsirli yol ola bilər.

5. Xurma.

Xurma şirin olmaqla yanaşı, həm də inanılmaz dərəcədə qidalıdır. Bir xurmanın tərkibində təxminən 1 mq dəmir var. Bundan əlavə, xurma xroniki xəstəliklərdən qorunmağa kömək edən lif, kalium və flavonoidlər və karotenoidlər kimi antioksidanlarla zəngindir.

Xurma ilə qəlyanaltı etmək və ya xurmadan təbii dadlandırıcı kimi kulinariya reseptlərinizdə istifadə etmək hemoglobin səviyyənizi yüksəltməyə və tez enerji almağa kömək edə bilər.

6. Qırmızı meşə giləmeyvələri.

Sağlamlıq baxımından çoxlu faydaları sayəsində populyarlıq qazanan qırmızı meşə meyvələri əla dəmir mənbəyidir və bir stəkan təxminən 2,6 mq dəmirə uyğundur. O, həmçinin antiinflamatuar xüsusiyyətlərə malik güclü antioksidant olan resveratrol, həmçinin dəmirin udulmasını yaxşılaşdıran C vitamini ilə zəngindir.

Yulaf əzməsinə əlavə edilən təzə qırmızı giləmeyvə hemoglobin səviyyənizi artırmaq və ümumi sağlamlığınızı dəstəkləmək üçün ləzzətli bir yol ola bilər.

Dəmirlə zəngin qırmızı meşə giləmeyvələrini pəhrizinizə daxil etmək təbii olaraq hemoglobin səviyyənizi artırmağa və ümumi sağlamlığınızı qorumağa kömək edəcək.

Oxunma sayı 391