NASA-nın podratçısı olan kosmos agentliyini çox gözlənilən “Starliner” raketinin ilk buraxılışından əvvəl (gələn həftə qalxacağı gözlənilir) "fəlakətli bir şey baş verməzdən əvvəl" daha çox təhlükəsizlik yoxlaması aparmağa çağırıb.
Hafta.az-ın “Science Daily”ə istinadən yazdığına görə, NASA-nı “Starliner” kosmik gəmisi üçün klapan hissələri ilə təmin edən “ValveTech”, mayın 17-də buraxılmaya qarşı xəbərdarlıq edib. Mayın 6-na planlaşdırılan sonuncu buraxılış klapan problemi səbəbindən uçuşa iki saat qalmış ləğv edilib.
“Starliner” insanları Beynəlxalq Kosmik Stansiyaya və Yerin aşağı orbitindəki digər nöqtələrə çatdırmaq üçün nəzərdə tutulub.
“NASA-nın dəyərli tərəfdaşı və klapan ekspertləri olaraq, buraxılış meydançasında baş verən fəlakət riskinə görə ikinci buraxılış cəhdinə qarşı qətiyyətlə tövsiyə edirik”, - “ValveTech”in prezidenti Erin Faville mətbuata açıqlamasında bildirib.
Medianın məlumatına görə, buraxılışdan bir neçə dəqiqə əvvəl “Starliner”in yanından keçən biri klapan sızmasını göstərən vızıltılı səsi görüb. Bu səs klapanın ömrünün sonuna çatdığını göstərə bilər.
Faville NASA-nı “Fəlakət astronavtları və yerdəki insanları vurmazdan əvvəl “Starliner”in təhlükəsizliyini təmin etmək üçün təhlükəsizlik yoxlamalarını iki dəfə artırmağa və təhlükəsizlik protokollarını yenidən nəzərdən keçirməyə” çağırıb.
Bu, son vaxtlar təyyarələrindəki qüsurlarla bağlı dəfələrlə manşetlərə çıxan “Boeing” üçün ən son bəd xəbərdir.
Podratçı daha sonra federal məhkəmənin 2023-cü il noyabr tarixli qərarında qaldırılan ayrıca məsələyə müraciət edib. Məhkəmə müəyyən edib ki, “Boeing” başqa podratçı “Aerojet Rocketdyne” şirkətinin klapanlarından istifadə edib və bu şirkət “ValveTech”in dizayn və texnologiyasından istifadə etməklə "birdən çox məxfilik müqaviləsini pozub".
Press-relizdə qeyd olunur ki, məhkəmə iclasında bir şahid “Aerojet” klapanının "düzgün spesifikasiyalara malik olmadığı və təhlükəsizlik protokollarına uyğun olub-olmadığını yoxlamaq üçün qiymətləndirilmədiyi" barədə xəbərdarlıq edib.
Press-relizdə “ValveTech”in “NASA, Boeing və “Aerojet”in müvafiq dəstəkləyici məlumatlar və ya tarixi və ya köhnə məlumatlar olmadan bu klapanın missiya istifadəsi üçün necə uyğun olduğunu şübhə altına almağa davam etdiyini” və bunun “aerokosmik sənaye tərəfindən müəyyən edilmiş kvalifikasiya protokollarına zidd olduğunu” davam etdirib".