Yağ yandırmaq üçün nə etməliyik?

10:20 22.02.2024 Müəllif:Vüsal Tağıbəyli
Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Yeni bir araşdırmada deyilir ki, həftədə iki gün gərgin idman etmək, yağ itirmək üçün hər gün bunu etmək qədər fayda verə bilər.

Hafta.az-ın yazdığına görə, Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının (ÜST) təlimatları böyüklərə həftədə ən azı 150 dəqiqə orta dərəcəli fiziki fəaliyyətlə məşğul olmağı, həftədə 75 dəqiqə güclü məşq etməyi və ya hər ikisinin kombinasiyasını tövsiyə edir.

CNN kanalının məlumatına görə, Çində 20-59 yaş arası 9600-dən çox insan üzərində araşdırma aparılıb. Tədqiqatçılar ümumi bədən yağ səviyyəsini, eləcə də qarın yağını ölçmək üçün "ikili enerjili rentgen absorbsiometriyası” (DXA) adlı alətdən istifadə ediblər. Bu, xalq sağlamlığı üçün ən təhlükəli yağ növlərindən biri hesab olunur.

Boy və çəki əsasında insanın bədən yağ faizini təxmini təxmin edən BMI ölçmələrindən fərqli olaraq, ikili enerjili rentgen absorptiometriya skanları sümük sıxlığı, yağ toxuması və yağsız kütlənin daha dəqiq təhlilini verir.

Araşdırma həftə sonu idman edən 772 və hər gün müntəzəm olaraq idman edən 3277 adamın ölçülən qarın yağının, bel ətrafının, ümumi bədən yağ kütləsinin və BMI dəyərinin çox az məşq etdiyini deyən 5580 nəfərlə müqayisədə daha aşağı olduğunu ortaya qoyub.

Bununla belə, tədqiqat qrupu vurğulayıb ki, yalnız həftə sonu məşq etsəniz, bu gündəlik məşqlə müqayisədə daha yüksək intensivlikdə və daha uzun müddətdə olmalıdır.

Tədqiqatçılar öz araşdırmalarında yazıblar ki, “Nəticələr həftə sonu güclü və mümkün qədər uzun müddət idman edən insanların qarın yağlarının daha az olduğunu ortaya qoyub”. Qeyd olunub ki, bu nəticələr istənilən məşqin məşq etməməkdən daha yaxşı olduğunu təsdiqləyir. Həmçinin qeyd olunub ki, insanlar öz həyat tərzinə uyğun istənilən idmanla məşğul olmalıdırlar.

Oxunma sayı 166