Yayın istisində yaxşı yatmaq üçün 6 məsləhət

10:42 20.06.2024 Müəllif:Vüsal Tağıbəyli
Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Mütəxəssislər temperaturun artması ilə yuxu rejiminin pozulmasının qarşısını almaq üçün məsləhətlər veriblər.

Hafta.az-ın “New York Times”a istinadən yazdığına görə, Miçiqan Universitetindən Lesli Svanson, bədən istiliyinin tənzimlənmədiyi təqdirdə yuxuya getməyin çətin olacağına və bunun da insanın yuxuya getməsinə səbəb olacağına diqqət çəkib.

1. Yataq otağınızı sərinləyin:

Pensilvaniya Universitetindən Filip Qerman bildirib ki, otaq temperaturu yaxşı tənzimləndikdə orqanizm daha dərin yuxuya gedə bilər.

Otaq istiliyinin fərqli fanlar, soyuducu və kondisionerlərlə aşağı salınması lazım olduğunu ifadə edən Gehrman, "Sərin yataq otağında daha dərin və sağlam bir yuxuya sahib ola bilərsiniz" deyib.

2. Hava axınına laqeyd yanaşmayın:

Şimal-Qərb Universitetinə bağlı Northvestern Medicine xəstəxanasından Castin Fiala, otaqlardakı hava axınının yuxu keyfiyyəti üçün vacib olduğunu bildirib.

Yalnız kondisionerin qeyri-kafi olacağını bildirən Fiala, pəncərələri açıq saxlayaraq otağa daim təmiz havanın daxil olması lazım olduğunu bildirib.

Mütəxəssis onu da bildirib ki, hava axınının artması bədən istiliyini aşağı salır.

3. Mütəmadi olaraq su için:

Fiala bildirib ki, otaq temperaturu aşağı salına bilməyəndə bədən özünü sərinləmək üçün tərləməyə başlayır.

Alim bildirib ki, həddindən artıq istidə çox tərləyən insanların itirdikləri mayeni kompensasiya etməsi vacibdir. Fiala, "Su həcminizin çoxunu yalnız tərlə itirirsiniz" deyib və əlavə edib ki, hər kəs çarpayısının yanında bir şüşə su saxlamalıdır.

4. Yataq dəstinizi dəyişdirin:

Mütəxəssislər yüngül və nazik materiallardan hazırlanmış çarşaf və yay yorğanlarının bədən istiliyinin tənzimlənməsi üçün vacib olduğuna diqqət çəkiblər.

5. Yatmadan dərhal əvvəl soyuq duş qəbul etməyin:

Soyuq su ilə duş qəbul etmək bədən istiliyini azaltmaqda faydalı olsa da, yuxu keyfiyyətinə birbaşa təsir göstərməyə bilər.

Fiala, yatmazdan dərhal əvvəl soyuq suyun bədəndə şok effekti yarada biləcəyini və beləliklə, dərin yuxuya getməyi çətinləşdirdiyini ifadə edib.

6. Gün ərzində çox işığın otaqlara daxil olmasının qarşısını alın:

Qaranlıq pərdələr kimi variantlarla gün ərzində yataq otağına çox işığın daxil olmasının və otağın isinməsinin qarşısını ala bilərsiniz.

Hindistanın Banqalor şəhərindəki Manipal Xəstəxanasında çalışan Suhas HS də otaqlardakı daimi işığın gecə yuxuya getməyi çətinləşdirdiyini bildirib. Suhas, gün işığına həddindən artıq məruz qalmanın yuxu dövranını təmin edən melatonin hormonunun ifrazını boğduğuna diqqət çəkib. O həmçinin bildirib ki, melatonin istehsalının pozulması yuxunun tez-tez kəsilməsinə səbəb ola bilər.

Oxunma sayı 114