Dünyanın ən bahalı seçkiləri

10:05 20.06.2024 Müəllif:Vüsal Tağıbəyli
Yazını böyüt
Yazını kiçilt

ABŞ seçkiləri dünyada ən çox pul xərclənən seçkilər arasında seçilir. Namizədlərin öz imkanları ilə etdikləri xərclər də bu xərclərə daxildir. Amma əsl sual budur: Ən zəngin namizədlər qalib gələcəkmi?

Hafta.az-ın yazdığına görə, bu xərcə prezidentliyə, Senat və Nümayəndələr Palatasının namizədləri, siyasi partiyalar və seçkilərə təsir etməyə çalışan lobbi qruplarının bütün xərcləri daxildir.

Böyük texnologiya şirkətləri tez-tez qazanclarına, bazar dəyərlərinə və süni intellekt imkanlarına görə prezidentliyə namizədlər tərəfindən seçilir.

Bu məbləğə ştatlarda və əyalətlərdə seçkilərin təşkili və idarə edilməsi xərcləri daxil deyil, çünki bu xərcləri hesablamaq çətindir.

Bu cür xərclərə demokratiyanın işləməsi üçün vacib olan hökumət sistemləri daxildir. Bura seçicilərin maarifləndirilməsi, seçki qanunlarının icrası üçün dövlət məmurları və rəsmi mübahisələrin həlli sistemləri daxildir.

2018-ci ildə Şimali Karolina Universitetinin tədqiqatçıları ABŞ-da seçkilərin keçirilməsinin dəyərinin ən azı 2 milyard dollar olacağını təxmin ediblər.

Kampaniya xərclərinə görə ABŞ digər ölkələri qabaqlayır. Məsələn, 2019-cu ildə Böyük Britaniyada keçirilən ümumi seçkilərdə siyasi xərclər 2020-ci ildə Amerikada keçirilən seçkilərdən 24 dəfə az olub.

Avstraliyanın 2019-cu il seçkilərində siyasi partiyalar ABŞ-ın xərclədiyi vəsaitin yarısından azını xərcləyib.

Hindistanda 2019-cu il seçkiləri, bu seçkilərdəki xərclər Donald Trampın 2016-cı il prezident seçkilərindəki xərcləri üstələməklə, xərclər baxımından seçildi. Lakin 2020-ci ildə ABŞ seçkiləri ilə Hindistan xərclərə görə ikinci yerə düşüb.

Seçkilərə külli miqdarda pul xərcləyən başqa bir ölkə Braziliyadır. Prezident Jair Bolsonaro administrasiyası seçicilərə təsir göstərmək üçün hökumət proqramlarına on milyardlarla dollar xərcləyib. Bununla belə, prezident kürsüsü az fərqlə Luiz İnasio Lula da Silvaya düşüb.

Kampaniyanın maliyyələşdirilməsi qanunları seçki xərclərini aşağı səviyyədə saxlamaq və pulun siyasi təsirini məhdudlaşdırmaq məqsədi daşıyır. ABŞ-da Konqres 1974-cü ildə Kampaniya Maliyyəsi Aktını qəbul eləsə də, növbəti il ​​Ali Məhkəmə bu qanunu qismən ləğv etdi. Daha sonra, 2010-cu ildə Ali Məhkəmə korporasiyalara və digər təşkilatlara seçki kampaniyalarına ianə verməyə icazə verən dəyişiklik etdi və bu, seçki xərclərinin artmasına səbəb oldu.

Namizədlər ümumiyyətlə ən böyük payı reklamlara ayırırlar. Digər xərc maddələrinə əməliyyat xərcləri, kampaniya işçilərinin maaşları və daha çox vəsait cəlb etmək səyləri daxildir.

Ən zəngin namizədin qalib gələcəyi gözlənilir, lakin bu, həmişə belə olmur. 2022-ci il ara seçkilərində Nümayəndələr Palatasında ən çox pul xərcləyən namizədlərin 93 faizi və Senatda ən çox pul xərcləyən namizədlərin 82 faizi yarışlarında qalib gəlib.

Oxunma sayı 101