Vegetarian pəhrizin 6 yan təsiri

10:00 22.02.2024 Müəllif:Vüsal Tağıbəyli
Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Hər növ pəhrizin, o cümlədən vegetarian pəhrizin müsbət və mənfi tərəfləri var. Sağlam pəhrizə keçməyi planlaşdırırsınızsa, əvvəlcə bu yan təsirləri yoxlayın.

Hafta.az-ın yazdığına görə, Dr. Rohini Patel deyir: "Vegeterian pəhrizləri o qədər populyarlaşıb ki, insanlar ət və süd məhsullarından imtina etməyə başlayıblar. Vegetarian pəhrizin arıqlamaq da daxil olmaqla ümumi sağlamlığı inkişaf etdirdiyi məlumdur. Amma hər hansı digər pəhriz kimi, vegetarian pəhrizin də müsbət və mənfi cəhətləri var; Bu məhsullarda vitamin B12, dəmir, kalsium və omeqa-3 yağ turşuları kimi bəzi vacib qidalar olmaya bilər. Bu qidaların bədəninizdə qeyri-kafi miqdarda olması da qida çatışmazlığına, yorğunluğa və zəif immune funksiyaya səbəb ola bilər. Ona görə də dəyişməyə qərar verməzdən əvvəl pəhriziniz üçün vegetarian pəhrizə keçməyi düşünün. Yan təsirləri haqqında məlumat əldə edin”.

Vegetarian pəhriz nədir? Vegan qidalanma - bu, ət, quş əti, balıq, süd məhsulları, yumurta və bal daxil olmaqla, bütün heyvan mənşəli məhsulları istisna edən bitki əsaslı pəhrizdir. Bunun əvəzinə şəxs meyvə, tərəvəz, taxıl, paxlalılar, qoz-fındıq, toxum və bitki əsaslı alternativlərin istehlakına diqqət yetirir.

Veganlar bu pəhrizi etik, ətraf mühit və sağlamlıq səbəbləri ilə seçir, məqsəd heyvanlara zərəri azaltmaq, ətraf mühitə təsirləri aşağı slmaq və bitki mənşəli qidaların istehlakı vasitəsilə şəxsi rifahı təşviq etməkdir.

Diyetoloq Dr. Rohini Patelin sözlərinə görə, vegetarian pəhrizin sağlamlıq üçün çoxlu faydaları olsa da, bəzi yan təsirlərə səbəb ola bilər.

Patel vegetarian pəhrizin 6 yan təsirinin olduğunu deyib:

1. Qida elementlərinin çatışmazlığı,

Bir vegetarian pəhrizə əməl etsəniz, qida çatışmazlığı riski var. Balıq, ət və yumurta kimi heyvan mənşəli məhsullar B12 vitamini, dəmir, kalsium, omeqa-3 yağ turşuları və vegetarian pəhrizdə olmaya bilən zülal kimi əsas qidalarla doludur. Nəticədə, qida çatışmazlığı riski artır, bu da yorğunluq, zəiflik, qəbizlik və hətta gözlənilməz kilo itkisinə səbəb ola bilər.

2. Zülal çatışmazlığı riski,

Protein toxumaların qurulmasında və təmirində, immunitet funksiyasını dəstəkləməkdə və əzələ kütləsini saxlamaqda mühüm rol oynayan mühüm makronutrientdir.

Zülalınızı lobya, mərcimək, tofu və quinoa kimi bitki mənbələrindən alsanız da, onların tərkibində fitatlar və lektinlər kimi çoxlu anti-qida elementləri var ki, bu da bağırsaq keçiriciliyini artıra və sızmaya səbəb ola bilər. Digər tərəfdən, heyvan mənşəli protein mənbələrində antinutrientlər yoxdur.

3. Həzm sistemi problemləri,

Bitki əsaslı pəhrizdə yeyirsinizsə, həzm sisteminizin uyğunlaşması üçün vaxt lazım ola bilər. Qəfil bitki əsaslı pəhrizə keçid bəzən şişkinlik, qaz və əsəbi bağırsaq sindromu (İBS) kimi həzm problemlərinə səbəb ola bilər. Bu, xüsusilə meyvə, tərəvəz, tam taxıl kimi yüksək lifli qidaların qəbulunu artırdığınız zaman baş verir. Lif sağlam həzmi dəstəkləyir. Orqanizm üçün vacib olsa da, həddindən artıq istehlak qəfil qarın narahatlığına səbəb ola bilər.

4. Çəkinin artmasına səbəb ola bilər,

Bir çox insane arıqlamaq və ya çəki nəzarətini saxlamaq üçün vegan pəhrizinə müraciət etsə də, qida seçimləri səhv olarsa, vegan pəhrizi ilə kökəlmək hələ də mümkündür.

Vegan diyetlərinə vegan pendiri, şəkərli qəlyanaltılar və yüksək kalorili, şəkər və qeyri-sağlam yağlar ola bilən təmizlənmiş taxıllar kimi müxtəlif işlənmiş qidalar daxil ola bilər. Bu qidaların həddindən artıq istehlakı kilo almağa kömək edir.

5. Yemək pozğunluğu riskinin artması,

Düzgün həyata keçirildikdə vegan pəhrizini qəbul etmək sağlam seçim ola bilsə də, ortoreksiya və ya vegetarian ortoreksiya kimi yemək pozğunluğunun inkişaf riskini də artırır.

Ortoreksiya nervosa yalnız təmiz hesab edilən qidaları yeməklə bağlı qeyri-sağlam vəsvəsə ilə xarakterizə olunur, halbuki vegetarian ortoreksiya xüsusi olaraq insanın pəhrizini bitki qidaları ilə məhdudlaşdırmağa yönəlib. Beləliklə, vegetarian pəhriz düzgün tətbiq olunarsa sağlam seçim ola bilər.

6. Həddindən artıq qida istehlakı,

Meyvə, tərəvəz, qoz-fındıq və toxumlarda olan vitaminlər, minerallar və antioksidantların bolluğuna görə vegetarian pəhriz tez-tez təriflənsə də, müəyyən əlavələr və ya həddindən artıq zənginləşdirilmiş qidalar istehlak edildikdə qida maddələrinin həddindən artıq yüklənməsi riski də var. Məsələn, bitki mənşəli süd alternativləri kimi zənginləşdirilmiş qidaların həddindən artıq istehlakı, D və ya A kimi vitaminlərin həddindən artıq istehlakına səbəb ola bilər, bu da sağlamlıq üçün mənfi təsirlər yaradar.

Beləliklə, hər hansı pəhrizə başlamazdan əvvəl bu haqda hər şeyi bildiyinizə əmin olun. Bundan əlavə, vegan pəhrizinin potensial yan təsirlərindən xəbərdar olmaq ona riayət etməyi dayandırmağınız demək deyil.

Oxunma sayı 291